میل موج گیر
میل تعادل یا موج گیر سیستم تعلیق سمت چپ و راست را به یکدیگر متصل می کند تا ارتعاشات ریز و کوچک را دریافت کرده و بین هر دو طرف تقسیم کند و خودرو حرکت نرم تری داشته باشد.
میل تعادل یا موج گیر به کنترل تناوب اتاق در هنگام دور زدن و پیچیدن یا رانندگی روی سطوح ناهموار کمک می کند.
میل تعادل یا موج گیر معمولا بین دو طبق پایین نصب می شود. وقتی خودرو پیچی را طی می کند، اتاق به طرف بیرون پیچ متمایل می شود. در نتیجه این تمایل، طبقهای پایین در جهت مخالف حرکت می کنند و میل موج گیر را می پیچانند اما میل موج گیر در برابر پیچش مقاومت می کند
. این عمل سبب سفت شدن سیستم تعلیق در هنگام پیچیدن خودرو می شود، در تیجه اتاق خودرو کمتر کج می شود یا غلتش پیدا می کند
جلو بندی با فنر لول که در آن از طبق های بالا و پایین با طول های نا مساوی استفاده شده است. وقتی یک چرخ در دست انداز می افتد و چرخ های دیگر نمی افتند نیز میل موج گیر عمل می کند وقتی خودرو در جاده هموار و در امتداد مستقیم حرکت می کند، وجود میل موج گیر هیچ اثری ندارد